DIGITAL INK AND PAINT PROGRESS 1 (steampunk)



DIGITAL INK AND PAINT


Assignment seterusnya kami dikehendaki menunjukkan progress setiap minggu dan tema assignment ini adalah steampunk iaitu berkenaan dengan buatan manusia, alatan besi, ataupun robot. Sebelum memulakan kerja saya dikehendaki memilih gaya bagaimana saya hendak membuat tema steampunk, diberi pilihan sama ada membuat background (sahaja), jentera ataupun character. Saya memilih untuk membuat Jentera iaitu seperti kapal, jet, kereta dan lain lain. Tapi jentera itu perlulah membuat ianya seperti tema steampunk. Pada kelas yang lepas saya dikehendaki menunjukkan progress pertama saya, dan pada hari tersebut saya telah menunjukkan gambar atau idea saya bagaimana saya nak buat kerja saya.




gambar bawah tersebut adalah gambar background pilihan saya bagaimana saya ingin membuat steampunk dengan idea saya dan dapat mengolahkan idea saya dengan lebih cantik dan kemas.
















Gambar bawah tersebut adalah pilihan idea saya bagaimana saya ingin membuat sebuah jentera saya, ianya sebuah kapal tetapi kapal yang boleh terbang di udara seperti kapal terbang atau jet pejuang.








                       Ini adalah progress pertama saya dalam membuat tugasan final. Dan untuk minggu hadapan, Dalam progress kedua saya dikehendaki untuk membuat suatu lakaran atau gambaran bagaimana saya hendak letak jentera dan juga background, dan angle view saya dari sudut yang sesuai dan nampak perspektif.




Comments

Popular Posts